nyakbaakasztó fényképezőgéphez

Múlt héten voltunk nyaralni nagyon jó sok szép helyet érintve, ebből következően előre tudtam, hogy a fényképezőgépet állandóan a kezem ügyében kell majd tartanom és hogy  többezer fénykép fog születni, így jutottam el a mai bejegyzésünk tárgyának elkészítéséhez. Születésnapomra ugyanis kaptam egy szuper fényképezőgépet, amihez nyakbaaksztható pántot is adtak. Viszont ez a kezdettől fogva dörzsölte a nyakamat. Teljes egészében saját pántot nem akartam varrni neki, mert úgy gondoltam, hogy az eredeti csatlakozása a fényképezőgéphez biztonságosabb, mivel direkt erre lett kitalálva. Ezért végül úgy döntöttem, hogy csak egy kis huzatot varrok az eredeti pántnak, amibe csak bele kell bújtatni az eredeti pántot. Ez lett a végeredény:

Funkcióját tekintve teljesen elégedett vagyok a végeredménnyel, mondom ezt így, már a nyaralás után, mert dupla anyagból varrva a pántot, már egyáltalán nem dörzsölte a nyakamat, pedig szinte egész nap ott lógott a gép a nyakamban több, mint egy héten át.
Íme a bizonyíték : )

Reklámok

Nos, mit gondolsz?

