Roni irodai koszorúja

Petra kolléganőm kapott pár termetesebb fenyőágat egy barátnőjétől, és volt olyan jó, hogy nekem is adott belőle egy szép nagyot. Abból készítettem ezt-azt, de még úgy is volt fölösleges anyag. Ezért úgy döntöttem, hogy csinálok egy egyszerű koszorút az irodai ajtómra egy kis karácsonyi hangulatfokozónak. Egy már nem használt, drót vállfát koszorú alappá alakítottam, és cérna segítségével rákötöztem kisebb fenyőág darabokat. Amikor már egészen formás volt, bár nem lett tökéletes, akkor ráeszkábáltam a csengőt a szarvas nyakára, azt pedig a koszorúra. A kis bogyós dekort is rögzítettem, aztán már csak a szalag volt hátra. Ahol összevarrtam a szalagot, oda egy kis masni került, így szerintem mutatósabb lett. Szerintem egyszerű, de aranyos, nem? : )

Nos, mit gondolsz?

