piros, virágos kör kendő

A legtöbbször úgy vásárolok anyagokat,  hogy nem célirányosan keresek valamit, hanem bemegyek nézelődni a textilboltba, és amelyik anyag megihlet, azt megveszem (nem véletlenül nem férünk már el a lakásban…  : ) Így voltam ezzel a pirossal is. Ugyanilyen anyagból, csak fekete színben nekem már van egy kendőm, amit nagyon szeretek, ezért gondoltam úgy, hogy a pirosból is lehetne valami jót csinálni. Erre most került sor: csináltam belőle egy dupla rétegű körkendőt.

A sál körben majdnem 140 cm hosszú, a szélessége pedig kb. 40 cm, kétszer kényelmesen a nyaka köré tudja tekerni az ember, így van rajtam is a képen. Ez a példány most ajándékba készült egy barátnőmnek, de hamarosan lesz olyan is, ami szabad préda lesz! Remélem sikert arat majd!

Reklámok

3 thoughts on “piros, virágos kör kendő

  1. Visszajelzés: őszies, pasztell színű, csíkos körsál | Gombszem

Nos, mit gondolsz?

