a cica és a háromszögek

Készítettem egy neszesszert a hétvégén egy olyan anyagból, amit ugyan már vagy két hónapja megvettem, de azóta folyton a kezembe vettem,  nézegettem, hogy mit is kellene csinálnom belőle. Hát most kitaláltam. Először is egy farmer neszesszer mellett döntöttem. Íme, ő lett az:

A neszesszer külseje tehát egy vékony farmer anyag, a belseje pedig egy puha, csíkos, inganyag. Méretét tekintve 22,5 x 14 cm-es. Van neki egy zsinór fülé, és egy fagyöngyös cipzárhúzója . Nos, hogy tetszik?

Csak mert ha tetszik az jó, hiszen gazdát keres! Egyébként pedig, ha türelmesen vártok, elkészül a nagytestvére is! ; )

Nos, mit gondolsz?

