türkiz-zöld, csavart, bőr nyaklánc

Nemrég mutattunk nektek egy lila, bőr, csavart karkötőt, amit magamnak készítettem. Most megcsináltam a nyaklánc változatát ugyanennek : )
Íme:

Én elégedett vagyok vele, ha Nektek is tetszik akkor jelezzétek, és készítek még több színben, hogy tudjatok választani. Ez a példány is gazdát keres! De ha nem csaptok le rá gyorsan, elkezdem én hordani… : )

Reklámok

One thought on “türkiz-zöld, csavart, bőr nyaklánc

  1. Visszajelzés: kék, zöld és némi barna, csavart , bőr nyaklánc formában | Gombszem

Nos, mit gondolsz?

