Klári abrosza

Lassacskán egyenesbe jövök az elmaradt ígéretek teljesítésével családi és baráti körökben : ) Most ezt a Nagynénémnek készített abroszt mutatom meg Nektek. Klárinak, a nagynénémnek van egy viszonylag nagy, kinyitható asztala lekerekített sarkokkal, ezért általában nem talál olyan abroszt, ami pont illene rá. Előzőleg kapott tőlem egy kupont,  amin megígértem, hogy varrok neki egy szép nyárias abroszt a spéci asztalára. Eleinte nem igazán találtam nyárias anyagokat, utána pedig olyat nem találtam, ami nekem tetszett volna és amiről magabiztosan azt mertem volna állítani, hogy a Nagynénémnek is tetszeni fog, sőt a környezethez is passzol. De aztán rátaláltam erre a helyes levendulásra. Azt hiszem tetszett neki, – kivéve a vasalás része: )

Tegnap nála voltunk ebédelni, és a kis levendulás abrosszal terített meg. Látjátok milyen király, színben harmonizáló szalvétákat választott? : )

Reklámok

One thought on “Klári abrosza

  1. Visszajelzés: levendulás abroszka | Gombszem

Nos, mit gondolsz?

