szürke-sárga laptoptartó

Egyik évfolyamtársamnak varrtam ezt a tokot a számítógépének. A kérés annyi volt, hogy valamelyest védje a gépet, gombbal záródjon, és ne nagyon világos anyagból készüljön. Ez lett belőle:

A külsejéhez régi öltönyanyagot használtam fel, a védelmet polárral oldottam meg, ami a külső anyag és a bélés közé került. A bélés pedig pihe-puha pamutszövet, ami biztosan megkíméli a gép felületét. Hogy ne legyen olyan szigorú a végeredmény, a szürkés árnyalatokat sárgával kombináltam, így került fel a farkasfog és a csipke, és a gombokat is így választottam.

Julcsi, viseld egészséggel! : )

Reklámok

Nos, mit gondolsz?

