esküvői szorgoskodás: emlékönyv Zsófinak

Ismét egy, a Zsófi esküvőjével kapcsolatos kreatívkodással jelentkezünk.
Ha esküvő van, akkor általában van legény- és leánybúcsú is és  Zsófiék esetében sem volt ez másképp. Zsófi barátnőivel közösen én is szervező voltam a leánybúcsún. Sokat tanakodtunk rajta, hogy milyen ajándékot kapjon Zsófi tőlünk. Törtük a fejünket, ötleteltünk, és arra jutottunk, hogy az a legjobb ajándék, ha minőségi időt kap tőlünk Zsófi, hiszen egyre kevesebb időt tudunk együtt tölteni, így mindenki kitalált egy közös programot Zsófival.  Emellett pedig, hogy valami tárgyi emléke is maradjon a leánybúcsúról, úgy döntöttünk, hogy kap egy emlékkönyvet is tőlünk. A képen láthatjátok, hogy néz ki a végeredmény:

Ez egy natúr színű, lefűzős karton füzet (volt), ami szétcsavarozható egy elő- és egy hátlapra valamint egy gerinc részre. Ha szétszedi az ember elemeire, utána a részek kényelmesen befedhetőek például textillel vagy papírral, aztán az ízlésének megfelelően tovább díszítgetheti.  Én direkt nyulas anyagot választottam Zsófinak : ), valamint szalaggal, és összefont, lila díszzsinórral dekorálam az album elejét. A textillel való bevonáshoz a hobby boltban ajánlottak nekem egy ragasztót, ami jó bevált, direkt könyvkötéshez ajánlották, nem üt át a textilen igazán és nem hagy foltot, viszont erős.

Miután kész lett az album borítása, jöhetett a tartalom kitalálása és a lapok cicomázása.  A lapokat igyekeztem minél színesebbre, díszesebbre csinálni. Használtam egyszínű és mintás kartonokat, színes celluxokat, matricákat. Bár sok időbe került, mire elkészültem vele, a végeredmény mindenképpen megérte a fáradozásokat. Szerintem nagyon kedves ajándék egy ilyen album, hiszen sok energiát fektet bele az ember és ez látszik is rajta. Mennyivel másabb egy ilyen albumban átadni egy sorozat fotót, mint egy írószerboltban vett egyszerű albumban, nem igaz? Mi is tettünk bele sok fotót, emlékeket a leánybúcsúról, és személyes üzeneteket, jókívánságokat is. Reméljük Zsófi időnként előpveszi majd, és a könyvecskét lapozgatva nevet egy jót, de legalábbis mosolyog majd.
A képeket Zsófi készítette, ugyanis elvitte a vadonatúj ajándékát a nászútra, ahol máris megkezdte annak átnyálazását… : )

Bízunk benne, hogy  Nektek is megtetszett az elgondolás, és előbb-utóbb, némi ötletgyűjtés után Ti is készítetek egy szép albumot ajándékba, vagy magatoknak. Ha kérdésetek van írjatok! Sok szerencsét kívánunk hozzá! : )

Reklámok

Nos, mit gondolsz?

