esküvői szorgoskodás: tortadísz készítés

Az elmúlt hetekben – ahogy láthattátok, – inkább csak inspirációs bejegyzésekkel jelentkeztünk, vagy ajándékba, megrendelésre készült műveket mutattunk Nektek.
Ennek az volt az oka, hogy Zsófi élete egyik nagy eseményére: az esküvőjére készült, én pedig tanúként, igyekeztem segíteni neki ebben-abban, így eladásra készülő termékekek készítésére nem igazán maradt időnk. Az esküvő alkalmából viszont jópár kézzel gyártott dolog készült, ezeket szépen sorban bemutatnánk, hátha Nektek is megtetszenek és kedvet kaptok hozzá, hogy a saját, vagy szeretteitek esküvőjére Ti is készítsetek valami hasonlót… : )

Kezdjük a sort a tortadísszel.
Zsófi nem igazán volt elégedett az általa talált tortadíszekkel és nem volt olyan, amit szívesen látott volna az esküvői tortájukon. Így megkérdezett engem, hogy nincs-e valami átütő ötletem a dolgot illetően. Az is eszébe jutott, hogy a korábban bemutatott csipeszpárok mintjára készíthetnék egyet nekik is tortadísznek, de végül arra jutottunk, hogy az túl kicsi lenne, ezek után találtam ki, hogy mi lesz a jó megoldás.

A figurák végül kiégethető gyurmából készültek, a nagyobb kb. 8 cm-es, kisebb kb. 6,5 – 7 cm-es. Miután kicsit kiszárítottam őket a sütőben, akrilfestékkel többször átfestettem őket, és a Zsófi-figura derekára került egy apró szalagocska is. Készült még két filc szív is, hurkapálcákra rögzítve, melyek szintén a tortát díszítették. Ezekről sajnos nincs külön kép, de a ha meglesznek a fotós által készített fotók az esküvőről, akkor majd mutatunk még pár képet az összhatásról: )

 

One thought on “esküvői szorgoskodás: tortadísz készítés

  1. Visszajelzés: csipesz nászpárok kritikus tömege | Gombszem

Nos, mit gondolsz?

