kütyütakarók zenész Balázsnak

Balázska zenei kütyü-mütyüi szaporodásnak indultak, és bizony ezek az új háziállatok (mióta egyszer véletlenül azt találtam mondani a midi billentyűzetre, hogy szintetizátor, amiből kis túlzással családi dráma keletkezett, érthető módon inkább nem akarom nevükön nevezni őket… : D) speciális bánásmódot igényelnek. A por nagyon kártékony nekik, ezért pihenőidejükben feltétlenül le kell takarni őket.

Sejtettem, hogy a falvédő, a nyuszink fekvőhelye, a függöny és a díszpárnák elkészítése után még mindig fel fog merülni igény újabb lakástextilekre, úgyhogy hála az égnek jól bespájzoltam az anyagból. : )

Íme, ez lett a végeredmény, műszaki-tudományos magyarázatokkal színesítve:

Nagyon idilli ez az állapot. Mondjuk nem fog sokáig tartani. Amint előkészítettem fotózáshoz a terepet, nagyjából öt percen belül rákerült pár papírhalom a letakart billentyűs valamire, úgyhogy kezdhettem elölről a tökéletes rend látszanának a keltését. Nem baj, nem baj… : D

Nos, mit gondolsz?

