muffinok akcióban

Ahogy a Facebook oldalunkon be is harangoztam tegnap, készítettem egy neszesszert muffin mintás anyagból. Azon felül, hogy az anyag nagyon aranyos – szerintem -, az is a különlegessége, hogy két apró muffin gombocska is díszeleg rajta. Ezeket Ági barátnőnktől kaptam születésnapomra, és tulajdonképpen a gombok miatt “kellett” az anyagot is megvennem… : )

Méreteit tekintve 19,5 x 14,5 cm-es. Van bélése, fehér és világoskék abrosz-kockás anyagból. A részletek ezeken a képen láthatóak nagyobban:

Ha Te is beleszerettél a muffinokba (ahogyan én is… : ) és a magadénak szeretnéd tudni őket, akkor írj nekünk, hiszen több más alkotásunkkal együtt, ő is gazdát keres! : )

Reklámok

Nos, mit gondolsz?

