halmozottan pöttyös piacozós táska

Már megfigyeltem, hogy amikor Kármennel, a rockabilly-mániás divattervező ismerősömmel találkozom, minden egyes alkalommal kényszeresen varrok utána valami pöttyöset. Tény, hogy egyébként is szeretem a pöttyöket, de ezeknek a találkozóknak a másnapján született például ez és ez is, és mivel megint egy találkozó után kezdtem el a pöttyös anyagaim után lázasan kutatni, a mostani darabbal talán kimondhatjuk, hogy ez a jelenség nagyjából szabályszerű… : )

Ezt a darabot magamnak készítettem, méghozzá hihetetlenül helytálló érvvel tudom alátámasztani, hogy miért van rá feltétlenül szükségem: a bevásárláshoz használt vászontáskáink egy részének egyszerűen nyoma veszett, így mostanában többször is előfordult, hogy reggel, amikor kotorásztam a megfelelő fiókban, hoppon maradtam… Erre viszont úgy fogok vigyázni, mint a szemem fényére, tuti nem történhet meg, hogy véletlenül ott felejtjük valamelyikünk szüleinél… : )

Ha szeretnétek hasonlót (ugyanilyet nem kaptok : P), jelentkezzetek bátran!

Reklámok

One thought on “halmozottan pöttyös piacozós táska

  1. Visszajelzés: rockabilly rocks! | Gombszem

Nos, mit gondolsz?

