zöld, madaras fülbevaló

Nézzétek csak mit  találtam a minap: madaras fém karikát! Klassz, mi? Szerintem alapvetően nem fülbevaló alkatrésznek lett kitalálva, de ez engem egy cseppet sem érdekelt : ) A lenti képen láthatjátok, hogy mit hoztam ki belőle. A fülbevalóhoz a madárkákon kívül ásványból készült gyöngyöket használtam, az ékszer teljes mérete kicsit nagyobb, mint 6 cm.
Na szerintetek jól mutatnak a madárkák fülbevalóként?
Ha igen, akkor jelezzétek, egyrészt mert a képen látható darab egyelőre gazdátlan, másrészt tudok még ilyesmit készíteni.

One thought on “zöld, madaras fülbevaló

  1. Visszajelzés: Petra madaras fülbevalója | Gombszem

Nos, mit gondolsz?

