türkiz-lila karkötők – saját felhasználásra

A két ünnep között igyekeztem minél többet pihenni, de persze nem bírtam ki, hogy tétlenül üljek… : ) Csináltam magamnak pár karkötőt, amit végül lehet, hogy nem is tartok meg mind, ez még a jövő zenéje. Fogadjátok tehát szeretettel a karkötők első adagját.

Az, amelyikben a nagyobb türkiz ásványok vannak, rugalmas fűzőszállal, csat nélkül készült, a kis gyöngyöset huzalra fűztem és az csatot is kapott. Lent látható, hogy néznek ki felvéve. Azt is láthatjátok, hogy ők testvérek, mert a kisebb szemű karkötő nagy türkiz gyöngyök közötti mintája megegyezik a kicsi mintájával. Szerintem jól mutatnak együtt, nem?

One thought on “türkiz-lila karkötők – saját felhasználásra

  1. Visszajelzés: családi karkötők | Gombszem

Nos, mit gondolsz?

