telefontok önző célból

Végül elérkezett az a pillanat, amikor még engem is elért egy okos telefon. Olyan okos, hogy biztos megverne sakkban, viszont sejtésem szerint a bőre meg neki érzékenyebb az enyémnél, úgyhogy jobbnak láttam varrni neki valamilyen jó kis védőfelszerelést. : )

Vicces módon, amikor arra az elhatározásra jutottam, hogy itt az ideje tokot varrni, épp egy nagyon rockabilly-s ismerősömmel találkoztam. Pont ugyanazzal a lánnyal, akivel ennek a rajztábla toknak a megvarrása előtt is beszélgettem. Bármilyen egyezés kizárólag a véletlen műve lehet. : )

Reklámok

2 thoughts on “telefontok önző célból

  1. Visszajelzés: monokróm és pirosság | Gombszem

  2. Visszajelzés: halmozottan pöttyös piacozós táska | Gombszem

Nos, mit gondolsz?

