lakásunk díszei #6 – a díszpárnák

Pontosabban… a díszpárna, ugyanis egyelőre csak a prototípust sikerült elkészíteni. Hihetetlen professzionalizmussal vagyok képes halasztani bizonyos teendőket, főleg olyanokat, amelyek a saját érdekemet szolgálják… a díszpárna varrás is ezek közé tartozik, úgyhogy ezért váratott magára ennyit az utolsó dekoráció, amit a felújításunk kapcsán megmutatni szándékoztam. Egyedül úgy sikerült erőt vennem magamon, hogy a saját szülinapomon mindenképp ezt szerettem volna bemutatni Nektek, hogy velem együtt örüljetek, és hát ez ma van. : )

Mint ahogy már sejteni lehetett, a bizonyos drappos-szürkés-sárgás-zöldes őszi anyagot választottam erre a célra is, a nappali több más eleméhez hasonlóan: a falvédőnk, a rosszcsont nyuszi fekvőhelye és a függönyünk is ebből készült. A régi díszpárnáink mustársárgák, de pont olyan árnyalatúak, hogy rettentően elütnek a faltól, ezért is szántam el magam új huzat varrására. Itt a prototípus már visszakerült a természetes környezetébe az átalakulás után:

(Megjegyzem, hogy a kanapén és a saját párnáin perceken keresztül simítgattam egy irányba a kis bársonyszőröket, hát ennyire voltam sikeres… : D)

Mutatok egy közeli képet a fodrokról.

Bár a mai napon rendkívül egocentrikus vagyok, azért megjegyzem, hogy ha szeretnétek díszpárnát, vagy csak új huzatot adnátok a meglévőkre, jelezzétek bátran!

One thought on “lakásunk díszei #6 – a díszpárnák

  1. Visszajelzés: kütyütakarók zenész Balázsnak | Gombszem

Nos, mit gondolsz?

