snájdig férfi piperetáska

Jó memóriával megáldott régi olvasóinknak talán bevillan a legeslegelső fiús portéka, amit kiadtunk a kezünkből: egy neszesszer, amit a pasim névnapjára készítettem, az apukájától lejmolt leselejtezett nyakkendő, egy régi farmer és egy halálra ítélt flaneling felhasználásával.

Azért a nyakkendőért teljesen odáig vagyok a mai napig, nagyon tetszik, úgyhogy már akkor elhatároztam, hogy minden milliméterét fel fogom használni. Amikor kitaláltuk Ronival ezt a fiús hónapot, akkor vettem elő újra, mert ennél tökéletesebb pillanat nem adódhat a felhasználására… És íme, ez készült belőle:

Az első fiú neszihez hasonlóan itt is teljes újrahasznosítást követtem el, viszont azzal ellentétben itt elegánsabb anyagokat használtam: egy szabónál megmaradt régi öltönyszövetet (ebből készült már e-olvasó tok is) és a bélésnek egy szépséges férfi inget, amit direkt ilyen célból turiztam.

A szóban forgó neszesszer gazdát keres, úgyhogy bátran csapjatok le rá! (Nem, nem ciki októberben elkezdeni gyűjtögetni a karácsonyi ajándékokat : D)

One thought on “snájdig férfi piperetáska

  1. Visszajelzés: pasis övtáska nyakkendővel | Gombszem

Nos, mit gondolsz?

