karkötő a fülbevalóhoz

Bő egy hónapja készült el az első pamacs fülbevaló, amire egy kedves olvasónk, Magdi,  nem sokkal később jelentkezett is. Szeretett volna hozzá karkötőt is, de átmeneti alapanyag hiány miatt ezt a kívánságát eddig nem tudtam neki teljesíteni. De tegnap végre sikerült! Aztán olyannyira lendületbe jöttem, hogy ugyanazokból a színekből (kivétel a sötétszürke szín, mert abból sajnos még mindig nem jutottam utánpótláshoz), hogy készítettem egy másik fajta pamacsos fülbevalót is, hiszen ez a típus később került a repertoárba, így gondoltam meghagyom a lehetőséget Magdinak, hogyha ez a típusú fülbevaló tetszik Neki jobban, akkor ezt válassza a karkötőhöz.
Ha Nektek is van ilyen jellegű kívánságotok, szeretnétek valamelyik fajta fülbevalóból, vagy karkötőből a blogra kitettől eltérő méretű, vagy színű ékszert, szóljatok, és elkészítem, ha van hozzá alapanyag!

Nos, mit gondolsz?

