kispárna a Nagy Napra

Mielőtt teljesen félreértenétek, nem alváshoz készítettem valami bizarr kelléket, sokkal inkább a karikagyűrűk hordozására varrtam valamit, menyasszony-barátnőm felkérésére. Így született a legeslegelső esküvői kellék, amit valaha készítettem. Ilyen lett:

Persze Roni keze alatt már átfutott pár csillogós, fidri-fodros fehér cumó, de engem ugyebár eddig még elkerült minden ilyesmi, úgyhogy a normálisabbnál is sokkal őrültebben izgulok amiatt, hogy milyen érzés lesz kézbe venni, amikor célba ért, milyen lesz lehúzni róla a gyűrűket, hogy egymás ujjára tehessék őket utána… a legjobb, hogy élő egyenesben követhetem majd az eseményeket, már nagyon-nagyon várom. Persze nem csak a gyűrűpárna miatt. : D

Nagyon halkan elárulom, hogy már épp ideje volt megismerkednem az esküvői kiegészítők világával… khm. Lehet, hogy még látni fogtuk hasonlókat a (közepesen távoli) közeljövőben? ; )

Reklámok

2 thoughts on “kispárna a Nagy Napra

  1. Visszajelzés: az a bizonyos párna akcióban | Gombszem

  2. Visszajelzés: esküvői kiegészítők #2 | Gombszem

Nos, mit gondolsz?

