Balázs pólója

Ma dicsekszem egy kicsit, ha nem baj : )
Méghozzá ezzel a pólóval, amit egyetlen Balázsomnak készítettem születése évfordulójára. Zenerajongó ugyanis, és bár van sok együtteses pólója, ilyen mégsem volt, és úgy gondoltam, hogy ez nem állapot. Először rendelni akartam neki egyet, de nem igazán tetszett a felhozatal, ezért úgy döntöttem, hogy a legjobban tetsző logót festem a pólóra. Ha már itt tartunk, akkor hadd mutassam be az együttest Nektek is, a nevük Listener, és ajánlom tőlük mondjuk a Building Better Bridges című számot. (A Wooden heart című az túl szép és bensőséges ahhoz, hogy ajánljam, szóval azt hallgassátok meg magatoktól… : )
Visszatérve a pólóra: az egész produkció mindösszesen egy kis textilfestékkel és egy ecset segítségével történt (jó, bevallom, hogy segítségül használtam még egy akvarell ceruzát is, hogy felrajzoljam a póló közepét jelző egyenest meg még egy két fontos pontját a mintának.) Aztán ahogy azt a nyomdázós bejegyzésünknél már írtuk a textilfestéket használó technikákhoz: a mintát vasalással lehet rögzíteni.

DSCN5496eHát csak ennyi. Remélem Nektek is tetszik a póló, – Balázsnak azt hiszem igen : ) , és remélem Ti is kedvet kaptok az ily módon történő póló dekoráláshoz!
(Az egyik legfontosabb dolog, hogy nem szabad nagyon vizes festéket használni, mert akkor nem tud elfutni, meg gyorsan beivódva elmosódni a festék!)
Ha nekifogtok, sok szerencsét kívánunk!

Reklámok

Nos, mit gondolsz?

