szürkeárnyalatok iránti vonzalmam újabb eredménye

Április vége felé, pont a Föld Napján mutattam meg egy saját használatra készített táskát. Utóbbit boldogan hordtam egész nyáron, a nagy lelkesedésben véletlenül sikerült is összenaptejeznem, ami után még a neonrózsaszín-oxi-eksönt is kibírta, úgyhogy azt hiszem, mondhatom, hogy rendszeresen használom. A szerelem továbbra is lángol, viszont úgy éreztem, szükségem volna egy másik, kicsit elegánsabb darabra, amiben viszonylag biztonságosan tudnám szállítani a notimat.

Ahogy végiggondoltam, milyen ruháim vannak, rájöttem, hogy az irodás ruháimból fekete-fehér filmet lehetne forgatni, így kézenfekvőnek tűnt, hogy a bátyáméktól kapott, csudaszép rózsás anyagot használjam az új kedvencemhez.

Emellett még a nemrég bemutatott, saját tervezésű sarkos táskák (ez és ez, még szabad prédák!) inspiráltak oly módon, hogy úgy éreztem, megőrülök, ha magamnak nem varrok egy ilyet. : D Nos hát, ilyen lett a végeredmény:

Van neki külső cipzározható zsebe, és a fő rész szintén cipzáras; jó erős, szürkés lila színű bélést kapott 3 belső zsebbel (lesz hová elkavarni a kulcsaimat : )), és a fekete részeket, vagyis a sarkokat és a szárakat fehér szegéllyel díszítettem. A mérete pont akkora, hogy jó néhány A4-es mappa és/vagy a védőfelszerelésbe öltöztetett számítógépem jól elfér benne.

Nyugtassatok meg, hogy megérdemeltem! ♥

Reklámok

Nos, mit gondolsz?

