Orsi táskája

Januárban bemutattunk egy cicás neszesszert, ami egy barátnőmnek, Orsinak készült. Ahogy akkor írtam, már évek óta ígérgettem neki, hogy kap tőlem egy táskát. Hát most bekövetkezett ez az ünnepélyes pillanat: a táska elkészült és meg is kapta már a kis szülinapos. Íme tehát a mű:

Ez egy jó nagy, cipzárral zárható táska lett két füllel,  van egy közepes méretű belső zsebe és egy kis első. Ennek az elsőnek a cipzárhúzóját gyöngyökkel díszítettem.
Remélem Orsi szereti és sokat hordja majd, hiszen ahogy azt az átnyújtáskor is hangsúlyoztam: sok munkám van benne, sőt olykor a véremet és verejtékemet is adtam érte…. : ) Hordd egészséggel Orsika! : )

One thought on “Orsi táskája

  1. Visszajelzés: kiskutya a láthatáron! : ) | Gombszem

Nos, mit gondolsz?

