vászontáska dizájn

Kiegészítők nyárra – a hónap inspirációja

Elérkeztünk a hónap utolsó inspirációs bejegyzéséhez. Ezt a kis csináld-magad projektet jómagam már izgatottan vártam egy ideje, és bevallom, elégedett is vagyok az eredménnyel. Na, de nem titkolózom tovább, – nem mintha nem látnátok a képeket –, amire ma inspirálunk titeket, az egy mezei vászontáska dekorálása szalagokkal. A júniusi és júliusi inspirációs blokkunk bevezető bejegyzésében említettük, hogy idén divatosak a harsány, neonos színek, és a geometrikus formák valamint a széles csíkok is, ezért választottam a lent  bemutatott díszítési formát. Nem is húzom tovább az időt, íme a hozzávalók a nagy táska átalakításhoz :

  • vászontáska (milyen meglepő : ),
  • szalagok,
  • tű/varrógép,
  • gombostű, cérna, olló.

Az elkészítés menete:

  1. Szerezzük be a hozzávalókat.
  2. Találjuk ki a koncepciót a szalagok felvarrását illetően.
  3. Ha olyan elrendezést találtunk ki, ami igényli a pontosságot, használjunk valamilyen mérőeszközt, hogy szép legyen a  „minta”.
  4. A táska tetején a szalagvégeket a képnek megfelelően hajtsuk vissza a szalag alá, így nem kell félni, hogy elfoszlik.
  5. Miután átgondoltuk, hogy mit milyen sorrendben kell felvarrni a szalagokat, kezdjük el levarrni azokat a szalag két szélén. Én a türkizzel kezdtem, azt levarrtam a ciklámen színű szalag előttig.
  6. Utána a korall színűt varrtam le a táska szájától egészen a táska oldaláig, majd a cikláment a táska szájától a kék szalag előttig, így a türkiz színű varrását már lehetett folytatni egészen a táska aljáig. És így tovább… (A kéket teljes hosszában, majd a ciklámen maradék részét.)
  7. A szalagok végének elvarrására én egy háromszög formát találtam ki, a képen jól látszik a logikája: mindkét szalagvég be van dugva a másik alá, így nem kell sokat szöszölni az eldolgozással.
  8. Itt a ciklámen szalagot célszerű levarrni előbb, mert az rögzíti a korall színűt is.
  9. Ugyanezt a háromszög formát alakítottam ki a türkiz és a kék szalaggal a táska aljánál is.
  10. Itt a levarrás először a türkiz, majd a kék szalaggal történt meg.
    És már végeztünk is…! : )

Íme a végeredmény!

Szerintünk megérte vele küzdeni!
Ha kedvetek támadt ilyet csinálni, akkor a rövidáu boltokat ajánlom első állomásként, ahol millióféle színű, anyagú és méretű szalag közül lehet választani. Nem is lesz olyan könnyű, mint gondolnátok… ; )
Jó mókát kívánunk minden lelkes próbálkozónak!

Reklámok

Nos, mit gondolsz?

