megérkeztek a madarak…

A tegnapi nap szabadságon voltam, így kedvemre varrhattam és fabrikálhattam mindenféle izgalmas dolgot… így elkészült a második nyomdás technikával (is) díszített neszesszer. Ezt a madaras mintát amúgy már az egyik márciusi inspirációs bejegyzésünkben láthattátok:

Ez a darab zsákvászonból készült, a bélése világosbarna és fehér abrosz-kockás anyag. A pöttyös anyagon kívül (ami szerintem már önmagában fergeteges : ) a neszesszer extrája a ciklámen színű egyedi madaras pecsét és a gyöngyös cipzárhúzó, és a pöttyös fül. Összességében szerintem elég vidám lett, és simán  felvette a versenyt a múlt héten bemutatott, szintén nyomdás állatka formával díszített neszesszerrel.
Na, szeretne valaki madarakat? : )

Reklámok

2 thoughts on “megérkeztek a madarak…

  1. Visszajelzés: Ismét madarak a neszesszeren | Gombszem

  2. Visszajelzés: Annamari és az állatkái | Gombszem

Nos, mit gondolsz?

