nyárias színű, nemez fülbevaló

A múlt heti hobbi boltos (és gyöngy boltos) nagy bevásárlási akcióm után azt sem tudtam mihez nyúljak otthon, olyan sok klassz, új dolgot szereztem. Így múlt héten a pecsételéssel kezdtem,  a nemez golyók felhasználása pedig váratott magára egy kicsit, ugyanis hétvégén kicsit elvonultam a varrógéptől és az egyéb kreatív kincseimtől barátok társaságába, kikapcsolódni. De tegnap este már persze nem bírtam, és csináltam ezt-azt az aranyos golyócskákból. Egyszer már mutattunk nektek fülbevalót, hát most mutatunk egy másikat is, mert – többek között –  ez a pár fülbevaló készült a frissen szerzett alapanyagokból. Szerintem nagyon szép, nyárias színük van. A fülbevaló mérete az akasztó nélkül kb. 2,5 cm, a fülembe is tettem az egyiket a viszonyítás kedvéért.
Nekem van hasonló, csak más színben, és nagyon szeretem. Remélem akad rá jelentkező, aki annyira megkedveli majd  őt, mint én az enyémet.

One thought on “nyárias színű, nemez fülbevaló

  1. Visszajelzés: bőr fülbevaló és karkötő együttes | Gombszem

Nos, mit gondolsz?

