cicával bölcsibe

Az alábbi táska egy macskaféléket kedvelő, majdnem két éves, bölcsibe készülő minilányé lesz. Feltételeztem, hogy nem hackeli meg anya internetét, úgyhogy bátran megmutatom a művet még az előtt, hogy megkapja.

A praktikussági szempontokat követve a patentos záródás mellett a pánt állíthatóságára is ügyeltem: ahogy a gyermek cseperedik, a kis rózsaszín öltések elvágásával meghosszabbítható a pánt, így oviban is tudja majd hordani a mosolygós cicás táskát.

És most találtam még egy képet.

Hoppáka. Úgy tűnik, a babzsáknyulam beleugrott a táskába, hát erről én nem tudok az ég világon semmit, de ura vagyok a helyzetnek. Öööh… most mennem kell. : )

One thought on “cicával bölcsibe

  1. Visszajelzés: mackós táska bölcsisnek | Gombszem

Nos, mit gondolsz?

