így kezdődött

Nálam ez az egész úgy indult, hogy néhány éve – egy kontrollmániástól nem annyira megszokott módon – hirtelen felindulásból vettem egy varrógépet. A szövetek iránti vonzódásom már gyerekkorom óta megvolt, családi indíttatásból, az ötlet megfogalmazódása után ezért is tűnt annyira evidensnek, minden kétséget kizáró módon, hogy el kell kezdenem varrni.

Mivel soha semmilyen okításon nem vettem részt, mindent, amit tudok, Nagyi és Ronika apróbb eligazításaitól eltekintve magamtól tanultam meg. Az első néhány mű ezért eléggé meg is izzasztott (legalább megtanultam gyorsan öltést bontani : )), de még ezeket a kezdeti nehézségeket is rettentően tudtam élvezni.

A kockás hónap miatt döntöttem úgy, hogy megmutatom az első szettet, amit varrtam (jó előtte gyakorlásnak beszegtem egy abroszt is, de akkor is ezt tekintem elsőnek : )). A táska és az apró „kütyütartó” saját tervezésű – tényleg egy tök kezdő minek is pazarolná az idejét már kitalált, bevált fazonokkal –, az elkészítés módját pedig interneten fellelhető útmutatókból matekoltam ki. (Katt az első képre a nagyításhoz!)

Mondjuk itt inkább a szándékot és az eltökéltséget nézzétek, ne a varrásokat. Akkor nagy eredmény volt, hogy mindkét darab cipzározható és bélelt, ráadásul a táska még tépőzáras ráhajtható részt is kapott. Amikor elkészültek, egy hétig minden nap vigyorogva és nagyon feltűnően hordtam őket az utcán, és folyton elő kellett venni az mp3 lejátszómat : )

One thought on “így kezdődött

  1. Visszajelzés: varrtam valamit magamnak… | Gombszem

Nos, mit gondolsz?

