sapka és kesztyű izgalmasabbá varázsolása

Ráhangolódás a télre – a hónap inspirációja

Volt egy önmagában talán kicsit unalmas kék sapkám és barna kesztyűm, nekik kevesebb mint egy óra alatt, – ami szerintem  igazán nem sok idő –, sikerült egy kis egyéniséget varázsolnom! : )

Az alapanyagok:
– a kipofozandó kiegészítők
– 3 különböző színű filc darab
– 2 különböző színű cérna
– 3 db gomb

A kivitelezéshez szükséges eszközök:
– olló
– tű

Ugye, hogy nem is kell sok minden? : )


A sapkán lévő kis virághoz kivágtam két darab  kis, ötszirmú virágformát – olyat, mint egy lekerekített csúcsú ötágú csillag –, amiket félbehajtottam és a félbehajtásnál összevarrtam, (ez talán az első képen látszik a legjobban) azután pedig rávarrtam a gombot. A sapkára a fehér virágot pár fehér cérnás öltéssel rögzítettem ott, ahol a virág félbe van hajtva, hogy lehetőleg ne látszanak az öltések.

A kesztyűkhöz a három különböző színű filcből három, egyre kisebb kört vágtam ki, amiket egymásra tettem és a szélüket körbe varrtam, a végén pedig rávarrtam a kis gombot is. Azután a kesztyűkre a díszeket szinten pár fehér cérnás öltéssel rögzítettem ott, ahol a lila filcrészen amúgy is vannak fehér öltések.

Nagyon egyszerű volt, nem igaz? : )

Reklámok

2 thoughts on “sapka és kesztyű izgalmasabbá varázsolása

  1. Visszajelzés: a fülmelegítő és a kombinatorika | Gombszem

  2. Visszajelzés: megunt pulcsiból vadiúj kesztyű | Gombszem

Nos, mit gondolsz?

